Wednesday 21 December 2011

3A TEAM


Amirul Izzat


Abdul Hayyi


Afdlin Iman (Me)

Assalammualaikum,
nie team aku masa sekolah rendah sekarang aku nak masuk sekolah menengah. Ni kawan rapat aku. Kalau dorang pergi kat mana2 aku mesti ada kat situ. Tahun depan kitorang semua berpecah. Izzat pergi SMK Rawang. Hayyi pergi SMK  Sungai Kertas. Kitorang ada buku rahsia. Kitorang ada banyak kenangan bersama. Kadang2 rahsia kitorang simpan bersama. Dorang ni pengawas aku pengawas perpustakaan. Izzat ialah seorang yang berlagak alim. Haha, joke joke. Kau baik sebenarnya zat. Hayyi,dia ni lah orang yang paling aku rapat berbanding dengan Izzat. Kitorang pernah lukis sama2,main perang kapur and main bola. Korang jangan lupakan aku tau. Eh satu lagi kitorang pernah buat team futsal nama nya ialah STREET MONKEY. Hahah,Hayyi yang bagi cadangan. Akhirnya dapat no.2 seronok gila. 
K,bye :) 



Aku sayang korang berdua,
You are my sunshine.

No comments:

Post a Comment